Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona główna      O firmie      Kontakt      Płatności      Regulamin
Login      Hasło  
Ceny rabatowe "1,8%" (gotówka, przelew, raty, leasing)     Ceny bez rabatu (pł. kartą w sklepie lub przez Internet)

Wersja do drukuWersja do druku

Karty Graficzne / GF 8800GTS (PCI-Express)

GeForce PCI-E 8800GTS MSI NX8800GTS-T2D320EHDOC 320 MB TV-out / 2xDVI (320-bit) (575/1700/GDDR3)


Karta graficzna z chipsetem nVidia GeForce 8800 GTS. 320 MB pamięci GDDR3 (320-bit), złącze: PCI-Express x16, taktowanie rdzenia: 575 MHz, taktowanie pamięci: 1700 MHz, RAMDAC: 400 MHz. 96 zunifikowanych shaderów. Wyjścia: 2x DVI, HDTV, TV-out. Wersja BOX.

Kliknij, aby powiększyć


Produkt nie jest już w sprzedaży

Kod produktu: kgPCX8800GTSMsi320HDOC BO
Producent: Microstar
Gwarancja: 36 mies.



Podwyższone zegary
320 MB pamięci
320-bitowa szyna



Karta posiada procesor graficzny G 80 oferujący bardzo dobre wyniki w aplikacjach 3D. Cechuje się zunifikowaną architekturą shaderów. Dotychczas karty graficzne posiadały ściśle określoną liczbę jednostek Pixel i Vertex Shader. Sytuacja ta powodowała, że jeśli w danym momencie gra intensywnie korzystała z jednego typu jednostek, drugie nie wykonywały praktycznie żadnej pracy.


Zunifikowana architektura powoduje, że karta efektywniej wykorzystuje swoje możliwości, dynamicznie przydzielając shadery do określonych zadań. Dodatkowo wraz z DirectX pojawiła się jednostki Geometry Shader wykonujące symulacje fizyczne np. poruszające się włosy.

Wygląd referencyjnej karty (standardowej przygotowanej przez nVidia):


Porównanie wydajności kart z serii 8800 w stosunku do poprzedniej generacji:


Oto co pisze o kartach GeForce 8800 GTS firma nVidia:

Pierwsze na świecie procesory graficzne z obsługą DirectX 10 charakteryzują się wydajną zunifikowaną architekturą oferującą realistyczne efekty w grach. W grach biegnij przez rozbudowane mapy oświetlane przez efekty HDR, unikając niebywale realistycznych efektów fizycznych takich jak eksplozje, ogień i dym.

Cechy produktu:

* Zunifikowana architektura shaderów

* Technologia GigaThread

* Full support for Microsoft DirectX 10

o Jednostki geometrii

o Geometria chwilowa

o Wyjście strumieniowe

o Shader Model 4.0

* Pełna 128-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych w całym procesie graficznym

Silnik NVIDIA Lumenex

* Pełnoekranowy antyaliasing 16x

* Antyaliasing metodą sterowanego przezroczystością multisamplingu i supersamplingu

* Niezależne od kąta patrzenia 16x filtrowanie anizotropowe

* 128-bitowe zmiennoprzecinkowe oświetlenie high dynamic-range (HDR) z antyaliasingiem

o Zmiennoprzecinkowe filtrowanie i blending tekstur metodą 32-bitów na składową

* Zaawansowane algorytmy bezstratnej kompresji koloru, tekstur oraz danych wymiaru z

* Obsługa kompresji map normalnych

* Z-cull

* Early-Z

Technologia NVIDIA Quantum Effects

* Zaawansowane jednostki obliczeniowe przeznaczone do obliczeń fizycznych

* Symulowanie i renderowanie efektów fizycznych przez procesor graficzny

Technologia NVIDIA PureVideo HD2

* Dedykowany, wbudowany procesor wideo

* Sprzętowa akceleracja odtwarzania filmów High-definition H.264, VC-1, MPEG2 oraz WMV9

* Zaawansowana funkcja przestrzennoczasowego usuwania przeplotu

* Obsługa HDCP3

* Funkcja przestrzennoczasowego usuwania przeplotu

* Redukcja szumów

* Wyostrzanie krawędzi

* Korekcja Bad Edit

* Funkcja Inverse telecine (korekcja 2:2 oraz 3:2 pull-down)

* Wysokiej jakości skalowanie obrazu wideo

* Korekcja temperatury kolorów

* Obsługa Microsoft Video Mixing Renderer (VMR)

Zaawansowane funkcje obsługi wyświetlania obrazu

* Podwójne zintegrowane układy RAMDAC pracujące z częstotliwością 400MHz zapewniające obsługę analogowych wyświetlaczy do rozdzielczości 2048x1536 przy 85Hz włącznie

* Zintegrowany dekoder HDTV zapewnia możliwość odtwarzania wideo na odbiorniku TV (wyjście Component/Composite/S-Video) do rozdzielczości 1080i

* Obsługa technologii wyświetlania na wielu monitorach NVIDIA nView

* 10-bitowe przetwarzanie obrazu

Zaprojektowany dla Microsoft Windows Vista

* Pełna obsługa DirectX 10

* Dedykowany procesor graficzny obsługujący nowy interfejs 3D Windows Vista Aero

* Architektura wideo wykorzystująca VMR





Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że wszystkie zamieszczone dane techniczne nie zawierają błędów, które nie mogą być jednak podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt z handlowcem.


Zgłoś błąd w opisie produktu | Wyślij zapytanie na temat produktu