Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona główna      O firmie      Kontakt      Płatności      Regulamin
Login      Hasło  
Ceny rabatowe "1,8%" (gotówka, przelew, raty, leasing)     Ceny bez rabatu (pł. kartą w sklepie lub przez Internet)

Wersja do drukuWersja do druku

Karty Graficzne / GF 7800GS

GeForce 7800GS MSI NX7800GS-TD256 256 MB TV-out / DVI BOX (256-bit)


Karta graficzna z chipsetem nVidia GeForce 7800 GS. 256 MB pamięci GDDR3 (256-bit), złącze: AGP x8, taktowanie rdzenia: 375 MHz, taktowanie pamięci: 1200 MHz, RAMDAC: 400 MHz. 16 Pixel Shader, 6 Vertex Shader. Wyjścia: D-Sub, TV-out, DVI. Wersja BOX.

Kliknij, aby powiększyć


Produkt nie jest już w sprzedaży

Kod produktu: kg7800GSMsi256 BOX
Producent: Microstar
Gwarancja: 36 mies.



16 Pixel Shader
Częstotliwość pamięci 1200 MHz
Jednoslotowe chłodzenie


Karta posiada procesor graficzny G 70 oferujący bardzo dobre wyniki w aplikacjach 3D. 16 jednostek Pixel Shader zapewnia osiągnięcie wysokiego poziomu wydajności wypełniania. Dzięki 256-bitowej szynie GeForce 7900 GT dysponuje dużą przepustowością pamięci.

Produkt skierowany jest do wymagających klientów. Karta obsługuje najnowocześniejsze technologie, oferuje wysoką wydajność w grach oraz znakomity obraz 2D.

Karta jest w pełni zgodna z OpenGL 2.0 oraz DirectX 9, w tym dzięki zastosowaniu technologii CineFX 4.0 także z DirectX 9.0c. Ponadto w produkcie zaimplementowano silnik CineFX 4.0, kompresję map normalnych i nowe metody antialiasingu.

GeForce 7800 GS jest w praktyce okrojoną 7800 GTX i GT, posiada niższe taktowania i mniejszą liczbę potoków renderujących. Jednak warto podkreślić, że w porównaniu z poprzednim liderem, 6800 Ultra, posiada taką samą ilość potoków. Ponadto w nowym produkcie zaimplementowano silnik CineFX 4.0, kompresję map normalnych i nowe metody antialiasingu.

Parametry:

architektura cieniowania NVIDIA CineFX

- Vertex Shader

a) obsługa modelu Microsoft DirectX 9.0 Vertex Shader 3.0

b) mapowanie przemieszczeń

c) nieograniczona długość programów Vertex Shader

- Pixel Shader

a) obsługa modelu DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0

b) obsługa rozgałęzień przetwarzania pikseli (pixel branching)

c) nieograniczona długość programów Pixel Shader

- przyspieszony dostęp do tekstur

- prawdziwa obsługa oświetlenia HDR (high dynamic-range)

technologia nVidia Intellisample 4.0

- zaawansowane 16-krotne filtrowanie anizotropowe (wykorzystujące do 128 próbek)

- antyaliasing metodą "rotated-grid"

- tryby sterowanego przezroczystością multisamplingu i supersamplingu dodatkowo zwiększające jakość antyaliasingu

- obsługa kompresji map normalnych

- szybka funkcja czyszczenia z-bufora (z-clear)

technologia nVidia UltraShadow II

nVidia PureVideo

- dedykowany, wbudowany procesor wideo

- akceleracja sprzętowa filmów High-definition H.264, MPEG-2 i WMV9

- funkcja przestrzennoczasowego usuwania przeplotu

- korekcja temperatury kolorów





Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że wszystkie zamieszczone dane techniczne nie zawierają błędów, które nie mogą być jednak podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt z handlowcem.


Zgłoś błąd w opisie produktu | Wyślij zapytanie na temat produktu